2011

Januari:
Jag och Markus åkte iväg på en 10 veckor lång backpackingresa i Asien. Januari spenderade vi i Thailand, vi levde storstadsliv i bangkok, åkte ut i djungeln och klättrade oss uppför berg för att titta på vattenfall.
Februari:
Spenderades både i Thailand och Malaysia. Vi hittade många underbara små öar där vi trivdes hur bra som helst, t.ex en paradisö i Malaysia där semestersäsongen precis hade börjat och därför var det så otroligt lugnt och fint.
Mars:
Var vi i norra thailand och sedan åkte vi till Kambodja. Det var otroligt häftigt att se Angkor Wat, men det var också mycket hemskheter i Kambodja på grund av deras fattigdom.
April:
Nyligen hemkommen från Asien och då får jag direkt jobb på Wayne's coffee och börjar arbeta där samtidigt som jag vikarierar lite som personlig assistent.
Maj:
Jobbar på som en tok och har inte så mycket annat för mig.
Juni:
I juni börjar jag att sommarjobba och har då två sommarjobb, waynes och personlig assistent.
Juli:
Jobbar på som vanligt och umgås så mycket jag kan med mina underbara vänner i det supervarma vädret och gick även på PDOL.
Augusti:
Jobbade, åkte till turkiet med markus, fyllde 20 år och flyttade till min alldeles egna lägenhet i Umeå.
September:
Började sjukgymnastutbildningen i Umeå och fick en underbar klass och en riktigt rolig nolleperiod.
Oktober:
Njuter av livet och den nya utbildningen.
November:
Hade första tentan och var nervös men fick sen fira ordentligen med klassen under finsittningen.
December:
Snön verkar aldrig vilja komma men tillsammans med fina vänner så fixade vi upp julstämningen ändå. Tiden gick fort och jag tänkte mer på jullov än det vi lärde oss i skolan. Hade en underbar jul med min familj och nu är det helt plötsligt nyårsafton.
2011 har varit ett underbart år för mig och jag hoppas att 2012 kommer bli lika bra och vi får hoppas att jorden inte går under!
Januari:
Jag och Markus åkte iväg på en 10 veckor lång backpackingresa i Asien. Januari spenderade vi i Thailand, vi levde storstadsliv i bangkok, åkte ut i djungeln och klättrade oss uppför berg för att titta på vattenfall.

Februari:
Spenderades både i Thailand och Malaysia. Vi hittade många underbara små öar där vi trivdes hur bra som helst, t.ex en paradisö i Malaysia där semestersäsongen precis hade börjat och därför var det så otroligt lugnt och fint.

Mars:
Var vi i norra thailand och sedan åkte vi till Kambodja. Det var otroligt häftigt att se Angkor Wat, men det var också mycket hemskheter i Kambodja på grund av deras fattigdom.

April:
Nyligen hemkommen från Asien och då får jag direkt jobb på Wayne's coffee och börjar arbeta där samtidigt som jag vikarierar lite som personlig assistent.

Maj:
Jobbar på som en tok och har inte så mycket annat för mig.

Juni:
I juni börjar jag att sommarjobba och har då två sommarjobb, waynes och personlig assistent.

Juli:
Jobbar på som vanligt och umgås så mycket jag kan med mina underbara vänner i det supervarma vädret och gick även på PDOL.

Augusti:
Jobbade, åkte till turkiet med markus, fyllde 20 år och flyttade till min alldeles egna lägenhet i Umeå.

September:
Började sjukgymnastutbildningen i Umeå och fick en underbar klass och en riktigt rolig nolleperiod.

Oktober:
Njuter av livet och den nya utbildningen.

November:
Hade första tentan och var nervös men fick sen fira ordentligen med klassen under finsittningen.

December:
Snön verkar aldrig vilja komma men tillsammans med fina vänner så fixade vi upp julstämningen ändå. Tiden gick fort och jag tänkte mer på jullov än det vi lärde oss i skolan. Hade en underbar jul med min familj och nu är det helt plötsligt nyårsafton.

2011 har varit ett underbart år för mig och jag hoppas att 2012 kommer bli lika bra och vi får hoppas att jorden inte går under!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Emma, du har haft ett fantastiskt minnesrikt år :)

och åren som kommer, kommer att fylla upp din livets bok med massor av fina händelser.

Du har fått rötter att stå stadigt på marken och nu skapar du dina vingar att vidga dina vyer (orden som du fick av mig när du var på vägen till Asien)

God fortsättning på det nya året Emisen, pussar och kramar... mamma

2012-01-02 @ 08:07:27
Postat av: Inger

God fortsättning Emma! Hoppas 2012 blir lika fantastiskt som 2011 för dig. Lycka till med studierna och kärleken! Kram från Inger

2012-01-04 @ 22:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0