människa igen

Nu är jag en människa igen, idag hade jag en praktisk och teoretisk tenta på funktionsundersökning och massage. Äntligen har jag gjort bort det! Har varit ganska nervös och speciellt inför det praktiska där man ska gå in i 8 rum och man har 5 min på sig i varje rum att göra sina uppgift. De hade dessutom en kobjällra som sa till när tiden var ute och man skulle skynda sig till nästa rum. Men så fort man kom igång var det ganska kul speciellt nu när jag precis fått veta resultatet och jag klara de!! :D Nu är det bara att vänta på den teoretiska tentan.

På måndag börjar vi med fysiologi och då kommer även våra nollor, de ska bli så kul att få vara fadder! Ikväll kommer min gamla nollegrupp hit för att planera lite inför de kommande veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0