lägenhet

Har varit helt ingrävd i mina fysiologiböcker den sista tiden och det är jag fortfarande och har inte alls tänkt på att blogga. Men idag måste jag bara få visa en sak, våran nya lägenhet! Vi har nämligen skrivit avtal på en lägenhet idag och den blir vår den 1a maj. Så då kommer jag att bli sambo. En superfin lägenhet på mariehem har vi fått, eller ja tapeterna var gräsliga.. Men så tur som vi har så är det bara ett år tills de flesta rummen ska göras om vilket betyder att vi får en enorm rabatt på tapeter och jobbet de utför så vi kommer att få tapetsera om alla rum för en billig penning. Grymt kul! LÄNGTAR!

planlösningen

Kommentarer
Postat av: Dick och Louise

Oj, så fin lägenheten är!! Nu får vi till och med ett eget rum när vi kommer och hälsar på:)

2012-03-10 @ 15:56:29
Postat av: Emma

Ja precis, det blir ju perfekt! :)

2012-03-11 @ 16:47:29
URL: http://astromemma.blogg.se/
Postat av: hanna

Åh, planlösningen såg ju jättebra ut, härligt att få testa på sambolivet också? ;)

2012-03-11 @ 20:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0