praktisk tenta, check!

Hade praktisk tenta från 8-11 idag på rygg- och nackkursen och jag klarade den! Snacka om att jag är glad, nu är jag ett steg närmare påsklov. Bara fortsätta kämpa på inför den teoretiska tentan nästa måndag men sen ska jag hem till Piteå. Det var ett väldigt bra upplägg på tentan idag eftersom man fick ett patientfall där man fick ta anamnes och sedan fundera på vad man ville undersöka och vilka åtgärder man ville ge (väldigt nära verkligheten med andra ord). Jag gjorde tentan tillsammans med Ellen och vår lärare såg till att vi fick visa och förklara lika mycket var. Vi fick otroligt bra feedback och han tyckte att vi var så duktiga. Det känns bra inför framtiden att jag faktiskt kan göra praktiska delar bra också (man kan ju inte bara förlita sig på all teori vi lärt oss när man ska börja arbeta ju..)
 
Så här har det sett ut när vi har tränat, tränat och tränat:

Kommentarer
Postat av: Louise

Så duktig du är!! Det ser så proffsigt ut. Du får träna så mycket du vill på mig när ni kommer hem till påsk. Kram

Svar: Tack! Det ska jag göra :)
Emma

2013-03-19 @ 19:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0